خدمات شیت متال

خدمات شیت متال و برش لیزر

دستگاه پانچ CNC

برند : Amada
مدل : 245
حداکثر فشار : 30 تن
کشور سازنده : فرانسه
حداکثر ورق قابل پانچ : 6mm

این دستگاه با داشتن20 جایگاه ابزار و 2 ابزار Autoindex(که توانایی تغییر زاویه پانچ دارند) و همچنین قطر کارگیر بالا (6mm) قابلیت بالایی برای اجرای طیف وسیعی از سفارشات را دارا میباشد. شرکت فراصنعت بسامد پشتیبان با داشتن برد کاملی از انواع قالب ها ( سمبه و ماتریس) با سختی ها و تلورانس های متفاوت سعی در ارائه با کیفیت ترین نوع پانچ روی ورق با قطر ها و جنس (الومینیوم، روغنی ،گالوانیزه، استیل و…) متفاوت است. همچنین استفاده از نرم افزار میانجی تخصصی و پر قدرت MetalX برای طراحی نقشه پانچ امکان ایجاد هر نوع نقشه دلخواه با دقت و سرعت بالا را ایجاد کرده. لازم به ذکر است دستگاه های پانچ Amada از سرعت فوق العاده بالایی برخوردارند که در کنار دیگر امکانات فراهم شده آمادگی دریافت سفارشات در مقیاس انبوه با سرعت و دقت بالا را ایجاد میکند. البته برای پروسه های پیچیده تر حکاکی یا برش روی ورق با دقت بسیار بالاتر شرکت فراصنعت دستگاه برش لیزر CNC را در اختیار کارفرمایان محترم قرار داده است.

دستگاه برش (گیوتین)

برند : Baykal
کشور سازنده : ترکیه
حداکثر قطر ورق قابل برش : 6mm
حداکثر طول ورق : 3100mm

از این دستگاه برای برش انواع ورق میتوان استفاده کرد که دارای دقت قابل قبول و مطلوبی بوده و مناسب برای سری کاری که میتواند کار با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای ارائه دهد. دقت برش این دستگاه 0‌.1mm است. که البته برای سفارشات با دقت بالاتر یا برش های پیچیده شرکت فراصنعت بسامد پشتیبان دستگاه برش لیزری CNC را در خدمت کارفرمایان محترم قرار داده است.

متر

دستگاه گوشه زن

برند: Baykal

ساخت کشور : ترکیه

حداکثر از قطر ورق 4 میلی متر

دستگاه خم NC

برند : Baykal
کشور سازنده : ترکیه
حداکثر قطر ورق قابل خم : 4mm
حداکثر طول ورق : 3mm

یکی از کلیدی ترین نکات در ایجاد توانایی بالا در خم کاری ورق های فلزی با حالت ها و شکل های مختلف داشتن طیف وسیعی از قالب های مورد نیاز برای فائق آمدن به محدودیت های دستگاه های خم میباشد. شرکت فراصنعت بسامد پشتیبان با داشتن برد کاملی از انواع قالب ها در طول ها و شکل های مختلف توانایی پذیرش هر نوع سفارش در خم کاری های پیچیده ( خم های چندتایی دوطرفه و یا خم در فواصل کم و یا ایجاد R های مختلف …. ) را ایجاد کرده است. این امر به کمک دستگاه بریک پر قدرت Baykal با طول کارگیر 3 متر محدودیت در خم کاری را به حداقل و کیفیت آن را به حد مطلوب نزدیک کرده است.

دستگاه شین کاری

برند : پایا پرس
کشور سازنده : ایران
حداکثر قطر شین قابل کار : 15mm

این دستگاه دارای سه قابلیت خم کاری سوراخ کاری و برش شینه های مسی به طور همزمان میباشد. و قطر کارگیر 15mm برای آن را به دستگاهی قدرتمند برای کار با شین تبدیل کرده است. همچنین کنترلر NC دستگاه در قسمت خم کاری این امکان را ایجاد کرده تا زاویه خم مورد نظر بدون آزمون و خطا و با دادن هر زاویه دلخواه به دستگاه به طور دقیق روی شین اعمال شود. همچنین شرکت فراصنعت بسامد پشتیبان دارای برد کامل قالب های پانچ ( سمبه و ماتریس) با قطر های مختلف مورد استفاده در شین کاری بوده تا امکان پانچ با هر قطر مورد نظر را روی شین فراهم کرده باشد.

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
Sign in

No account yet?

Home